måndag 27 december 2010

Godmogon!

Hej och godmorgon! nu är min farmor påväg hit och ska hämta upp mig så att vi kan åka till kupolen och shoppa! :D längtagr tills hon kommer! jag är rigtigt shopping sugen har inte shoppat på as länge!
hehe nog om shopping! (ordet shopping skrev jag lite för mkt! HIHI^^)
fixar kort på det jag köpt när jag kommit hem! :D
Förästen! många av er kansne tänker '' kul att shppa med sin farmor-.-''
haha nu är det så att min farmor är bara 60år (bara och bara hehe) och hon är en cool farmor hehe låter konstigt men min farmor är BÄST! och så är det! :D
Älskar dig!


Igår kväll kom min bby hem till mig! (TUVA alltså)
och vi pratade lite och kollade på film! sen decka jag och kommer inte ihåg om hon hade gått eller om hon gick när jag sov hihi^^  var jätte trött!
 (och hade sett filmen 7 gånger) hehe :)
Nu när jag pratar om film så kom jag på att ni har inte fått nått DAGENS FILM TIPPS på ett tag så kan vell ta och göra ett nu! :D


Jag trodde att den skulle vara tråkig som många andra 2:or och 3:or på filmer brukar vara, men så var det faktist inte! Den var faktist riktigt bra enligt mig då!
Det var nya roliga karaktärer och nya platser.
den var både sorlig och spännande :)
värd att se om man tycker om barn filmer (eller dom första toystory filmerna! )



Vi hörs efter jag har shoppat!! puss hej :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar