onsdag 5 januari 2011

2010

Jag har inte tänkt så mycket att det är nytt år men nu kom jag på att jag kan lägga upp bilder från 2010! (för er som gillar bilder och för er andra skriver jag en sammanfattning av mitt år!) Men först så en kort uppdatering om vad som händer ikväll.

Ikväll så blir det mys kväll med dom två minsta syskonen, popcorn, saft och kung fu panda. de är grejer de! hehe ne men det blir mys!

Nu 2010

Mitt 2010 har varit väldigt hehe vad ska man säga ''lärorikt'' låter konstigt men kommer inte på nått annat ord att beskriva det med.
Men det har hänt väldigt mycket! jag har bråkat med tjejer och supit och mycket mer som jag adrig kunnat tro att jag skulle göra (som jag trodde innan jag gjort det)
i början av 2009 var jag ingen, ingen visste vem jag och hade inte mycket vänner.
(som alla vet var ''nästan'' alla fjortisar 2009) så jag tänkte men visst jag kan ju alltid färga håret blont! och så gjorde jag det, och plötsligt var jag någon, fick killar efter mig och tjejer börja prata med mig och säga att jag var fin och så. Jag var blond tills 2010 typ i september  då blev jag ljusbrun igen. jag söp strula med snygga killar och hade mitt första seriösa förhållande, kommer till och med villket datum (03/03/2010) inte så svårt hehe. Men iallafall vad jag vill komma fram till är att mitt år 2009/2010 (blev det nu)
har varit det som gjort mig till den jag är nu, från att känna sig osäker på sig själv till att vara ganska själv säker.! jag gillar år 2010 men jag tror att 2011 kommer bli ännu bättre!

Nu kommer det en massa bilder ifrån år 2010 (och 2009)

Så om jag smman fattar alla bilder så kan man säga  att jag är en ganska onormal lustig liten figur! men en trevlig sådan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar