onsdag 12 januari 2011

Jadu!

Jag älskar att säga/skriva ordet JADU hehe vet inte varför men så är det!
Jag sitter i soffan och tittar på TV på någon film pappa spelar in
 ( så jag kan inte byta kanal -.-) och tänker på saker och ting.

Det började vanligt typ ''ska jag bli blond igen?''
till att tänka på alla minnen jag har från högstadiet och så,
 då kom jag att tänka på att jag och mina kompisar var nästan
jämt på club nova (''så kallat fjortis disco''),
 men jag tycker inte att man ska ha fördommar om sånnt.
 Bara för att det är 90% fjortisar där så betyder det inte att alla är det!
Jag säeger inta att jag inte va det för de vet jag att jag va.
 Men dom sista gångerna så var jag faktist inte så extremt fjortis (enligt mig iallafall). Men det var roliga tider! Skaka rumpa och sheka (kan inte stava) loss!
Sen var det ju den där tiden innan jag hade ''ett liv'' det har jag inte nu heller men innan var det värre. hehe idet var inte många killar som snacka med mig och hade inte så många vänner satt och kolla på tecknat hela dagarna, så kan det va. Det vände när jag blev blond och fjortis.
Om jag blev blond så vet jag inte hur mitt liv hade sett ut om jag inte blev de, skulle ju lite kul att veta. Men jag har haft det bra och roligt faktist inte för att nån bryr sig men ville bara skriva av mig lite,
och de kan ju ni som inte har nått liv precis som mig sitta och läsa! bra va? ;)

Här har ni bilder på mig
från min riktiga hårfärg till blond till de jag har nu!


Haha så ser de ut! ;) men vi hörs vell! hare bra så länge och kommentera gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar