måndag 21 mars 2011

Hmmm

Nu ligger jag i min säng och funderar på  en massa saker..
tex  en grej: Rapar man en tjej i ansiktet? ( om man tycker om henne?)
Mitt svar NEJ! bläää usch och allt sånnt där..

Nr 2: Om man fyller år visst ska man få välja mat då?!
 Mitt svar DET ÄR VELL KLART :D man fyller ju bara år engång om året :)

Nr 3: slår man en tjej om man tyckeer om den (HÅRT)
Mitt svar NEJ inte hårt vi tjejer (inte alla men många) är ''svaga'' hehe och de gör inte jätte ont men de känns, inte okej!

Nr 4: Varför måste vi ha mens?! Sjukt jobbigt..
Mitt svar för att gud tyckte att vi tjejer ska få en anledning att vara grinig och arg på allt och alla i en vecka! :D

Nr 5: Varför är det så svårt att förlåta?
Mitt svar........ vet inte :/
F*n
vad jag måste tänka mycket och på lite RANDOM saker dessutom^^
INTE SOM ALLA ANDRA


Idag missa och och min bror bussen men båda åkte till skolan med första bussen som gick sen har jag inte gjort nått mer kul idag! imorgon har jag sovmorgon NAJS :D men vi hörs gubbar och tjejor ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar