söndag 13 mars 2011

Nu så! :)

Hej nu är jag på stigen igen vad vet!
har fått tillbaka  skriv lusten, men jag är lite sur att min data är trasig! de hade vart lättare med bilder och så! jag hoppas den blir fixad snart....!!!

I fredags så var jag på bio med
LINDA LARSSON

Vi såg BLACK SWAN.

Den var ganska bra enligt mig men det fanns en del äckliga saker i den tax att hennes knän bryts bakot och sånna saker, det är inte riktigt min grej så de sänkte filmen lite enligt mig men många tycker kanske om det ;) vad vet jag!

Den var inte värd att se på bio men om man skulle hyra den så skulle de va värt!

LÖRDAG..
igår så hade mamma och pappa åkt till farmor så var hemma själv en stund, och då var jag med Jesper. Vi myste och kolla på film det var riktigt trevligt och hoppas man får göra om de!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar