lördag 21 maj 2011

hej och inte hejdå!

Jorden ska ju ha gått uder nu men de har den inte haha! fail.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13060337.ab
Gå in och läs de va lite kul hu han faila x)


Igår vart det väldigt trevligt och de gick att sova i tältet, vi somna ganska tidigt så jag har inge kul att säga om de FÖRLÅT! men jag är vell bara tråkig.

Idag har jag bara slöat och ätit mat, senare ikväll runt 20:00 tiden blir de film och mys med mamsen min för min bror är borta och dom andra syskonen sover vid den tiden och pappa är nere i källaren med en kompis så vi blir själva.

Just nu i denna sekund så sitter jag och tänker jag på nått man kan skriva i bloggen som är roligt att göra! jag ska sitta och fundera en stund till och kanske kolla runt på lite andra bloggar för insperation vi hörs! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar