fredag 27 maj 2011

hej!

igår glömmde jag att göra ett inlägg. FÖRLÅT!

Men igår så var jag och tuva på kupolenoch shoppa lite, jag hitta ett linne och en t-shirt och tuva hitta ett par skor. Vi var inte där så länge men nått hitta man ju ;)

Idag så har jag bra en halv timmes lektion -.- och alla andra aär lediga...
men men så är de! Senare ikväll så åker jag till farmor för att imorgon är de träningsläger så jag kommer nor inte kunna blogga nått :( mjen thats life.
Igår skulle jag ju bli blond, men de vart jag inte hehe vill slänga bajs på frisören för de.. Men de vart inte så faligt så bara lite bajs ;)  Så här vart de :)

Och här har ni linnet jag köpte de  ser vitt ut men de är ljus rosa.
99:- på JC


Och här är T-shirten, den är vit ;)
99:- på Gina Tricot


Vi hörs så fort jag kan! puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar