måndag 4 april 2011

Bigbrother

Jag följer BIGBROTHER så gott jag kan!
Men jag har kommit fram till lite saker!...

Börjar med ANNIE!
Jag tycker om henne hon är lite anorlunda ifrån alla andra där inne, men samtidigt tycker jag hon är jobbig och tråkig att se på. Men det är olika så man  vet inte riktigt vad man ska tycka igentligen.

PETER
Han är rolig och lite speciell vet inte vad man ska säga mer än att han är en stor del att huset är som de är! :D

KATARINA
Hmm.. ibörjan tyckte jag att hon var jobbig för att hon pratar så mycket, men ju mer man ser av henne så gillar man henne mer och mer! Jag gillar att hon hon är den hon är och när hon släpper loss och dansar riktigt kul att se hennes utbrott också. Hon vill vi ha kvar! :)

CHRISTIAN
Han är rolig och lite udda, men han vill man ha i huset då får man skratta och se hans UNDERBARA danser!! :D

PATRIK
Han är den såkallade ''hunken'' i huset visst han ser bra ut men inte snyggaste i huset!
Han är varken eller så han kan åka ut men han är bättre än många.

RODNEY
Kanske inte stavas så men haha! Iallfall så gillar jag han väldigt mycket, han är den 1av mina 5 favoriter!! Han är så jävla skön och rolig het sjukt! och hans skrik unter skräck kvällen är helt jävla underbara!!!!!! ÄLSKA HAN!!

SONIA
ut ut ut ut ut ut ut!!!
Kaxig och inte rolig alls!
blää men de är vad jag tycker bara :)

SIMON
Han är min 2 favorit speciellt när han är FULL! så jävla rolig jag skrattar så jag nästan kissar på mig PUSS på han :D

SARA
Man kan säga att hon är den 3 favoriten, men hon är inte alltid kul att se på men de skulle vara tommt om hon inte var där svårt att bestämma sig vad man tycker om henne men hon är en väldigt skön tjej!

GURKAN
 han är min 4 favorit, så jävla kul och älskar hans ord val x)
Han är bara så jäääävlaaa kung! :D :D


MARTIN
Han är min 4 favorit  för han är kul men också SNYGGAST i huset säger bara MUMMS!!!!!!!!!!!!!!!!! PUSS PÅ HAN :D

MADDE
Jag har inte sett så mycket av henne än så hon kan åka ut de skulle inte göra nått...
Men hon är vell okej :)


De var alla i huset ! NAJS NAJS! :D




YEAH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar