onsdag 27 april 2011

Hemma!

Hej!
Nu är jag hemma ifrån storstaden STOCKHOLM, ni ska få en uppdatering från veckan..

Fredag: Tog tåget ner till Stockholm och blev upphämtad av min kära mormor  vidare till moster och var barnvakt åt mina kusiner. De var vell lite kul iallafall för dom är ju söta ;)!

Lördag: Trötta efter barnvakts uppdraget hasade vi oss upp för att åka och på en shopping runda, och jag  hittade lite men inte mycket så åkte hem med pengar kvar för mer shoppande. Senare på eftermiddagen  så åkte vi till moster som fyllde år och åt middag och hade trevligt hela kvällen.

Söndag: Då var det dags för mera shopping och då hitta jag en massa saker och ALLA pengar tog slug hehe som vanligt :P de vart inte ''jätte'' mycket men lite blev det 2.000 brände jag iallafall.

Måndag: Då åkte vi ännu en gång hem till moster min och den här gången så blev det bara att chilla i det fina vädret! Fick lite färg iallafall^^ som tur är!!! :D

Tisdag: Då jobbade mormor så jag va hemma hos mormor själv, och det blev att sova hela dagen och glo lite på tv:n också.

Onsdag: dag att åke hem igen! trevligt :D

så de är det jag har gjort, men bilder kommer senare!

HÖRS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar