onsdag 20 april 2011

Hmmm...

Hej!
Jag funderar på en sak... Kan man va ÖVER SOCIAL?
Om man kan de så är nog jag nästan alltid de.
 Jag snackar hela tiden och svarar fort när folk skriver heheh.
Men nog med att fundera på de!
Idag så skulle jag och tuva CYKLA in till skolan och de är 1,2 MIL! hehe långt så jag vi gav upp efter en kilometer och vände så vi missa bussen  och då missa vi matte och idrotts provet hehe duktiga vi är!! (NOT). men vi åkte in så vi kom in til den sista lektionen och sen köpte vi 1 KILO gosdis VAR och 2 liter cola haha vi ska tjocka oss!! trevligt eller inte?!
FAVORIT GODISAR:
Choklad
Sura bläckfiskar
Klubbor
Sura flaskor
Twix
Snickers
Gelehallon
Nappar

Äckliga godisar:
LAKRITS av alla slag!!!!!!




Senare när jag hade kommit hem så åt jag mat och sen chilla jag framför TV:N och nu är det ju BIG BROTHER!! jag glömmde lägga ut vem som åkte ut men de var ANNIE!!! och de var bra :D nu vill jag ha ut sonia!!!!!!

MEN VI HÖRS PUSS :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar