måndag 25 juli 2011

!

Hej min data är fortfarande pajj men som tur är så har mamma en data oxå! :D
så då kan jag ju blogga ;)!!

Idag fick jag för mig att jag ville ha fiskar, så nu har jag ett färdigt akvarie som bara väntar tills de kommer snå fiskar i! Och de blir imorgon yippie :D hehe kul jag är va :P
Jag vill igentligen ha hund men pappa är alergisk mot päls, så de går ju inte :/ men sen ville jag ha en naken råtta men de fick jag inte så då ville jag ha en sköldpadda men jag ångra mig så de fick bli FISKAR! Men de blir as najs:D
Så de är vell de jag har gjort idag (fixat akvariet) men sen bakade jag paj med mina småsyskon, jag gjorde en och dom gjorde en men självklart med min hjälp ;) Annars har jag inte gjort nått så vi hörs! ;*
Den till vänster har jag gjort ;)


Min lille bror blev glad iallafall hah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar