tisdag 26 juli 2011

FISKAR :D

Hej hej nu har jag köpt några fiskar. De blev bara tre vför jag ska se om dom överlever i mitt fina akvarie :D fiskarna är oranga och sorten heter svärdbärare tror jag de va :P

Så ser dom ut (  hanarna iallafall ) super söta :D jag har döpt dom haha!
jag har två honor och en hane namnen är
 Nemo ( Även fast de är en hona^^)
Barbie
Kurt
haha fint va ;)  nja inte så interessant men jag tycker om fiskar så är de!! :D
idag så kom jesper och hälsa på de var trevligt! Vi såg på trassel den är as kul! Sen köpte jag fiskarna och nu sitter jag här och skriver!

jag hitta en gammal bild från min fasters bröllop där jag var brud tärna i jag var vell typ 12 tror jag, jag hade en ful vinröd klänning medan dom äldre hade FINARE vinröda klänningar (fusk) men  jag hade inte tillräckligt stora tuttar för att ha samma som dom andra... hehe här har ni bilden ;)
jag längst till vänster! Måste bara säga att mitt hår va as fint uppsatt! ;)
VI HÖRS!
kommentera gärna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar