söndag 3 juli 2011

hej!

idag sov jag till 14:00 och jag är jätte trött nu vet inte vad de är med mig, jag är helt slut.
Jag har just nu  NO LIFE!, och de suger av 3 andledningar:

1. jag har inget att skriva om..
2.jag gör ingenting alls.
3. och de ät sjukt trååååkigggtttt!!!

Så jag försöker komma på nått att skriva om men hitills så går de inte så bra :(.
Men de blir bättre hoppas jag.

Jag har sett att folk gör såhär  på deras bloggar och jag tycker de är lite roligt att göra.
Jag kommer lägga upp en lista med tillexempel:
nån jag tycker om, nått ställe jag gillar att vara på, nått jag tycker om att göra m.m.
Och så lägger jag upp bilder som visar svaret på lkistan och de kommer en varje dag, det är de bästa jag kan komma på nu såhär under min ide torka! Så jag sätter mig och skriver listan nu hörs ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar