tisdag 28 september 2010

23:32!

Hej kl är ganska mkt och jag  ska nog sova nu, men vill bara höra av mig en snabbis innan.
Har vart i borlänge idag efter skolan, och gick hem till christoffer, tuva var med och nån linus vet inte riktigt vem det är men så är det!
Sen när vi skulle ta bussen till borlänge centrum så missa vi den med 100 meter, så vi fick gå istället tur att det inte var så jätte långt iallafall.
När vi kom in till centrum så ser vi bussen till falun och jag springer och hinner ikapp den, och så säger jag till han som körde bussen:
Jag: det kommer en till tjej, hon är precis bakom bussen.
Han: Hon går ju bara jag hinner inte vänta''pshsshh'' så stänger han dörren innan jag hinner kliva av eller tuva kliva på.
Så hon missar bussen och jag sitter på den! Jag blev riktigt arg där ett tag! men men så var det iallafall.

När jag kom hem så tog jag en dusch och sen skulle jag precis gå och lägga mig när jag hör min lillasyster gnälla.Jag gick in till henne för att kolla varför.
Hon hade drömmt en mardrömm! så hon  fick sova med mig, så nu ligger jag här med min lillasyrra och ska sova men hörs kanske imorgon för jag ska ju opereras på torsdag och vi äker ner imorgon, men jag får se vad jag hinne med! PUSS!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar