torsdag 9 september 2010

HEJ!

Hej!
Idag kom jag hen tidigt för vi hade ett väldigt långt hål och sen svenska och vi skulle bara till biblioteket
på rundvisning så var ingen ide att gå så åkte hem.
Ikväll är det träning men jag orkar verkligen inte! så blir nog att vara hemma istället även fast mamma kommer att bli tokig...  men det är smällar man får ta när man är lat :)

Det här hade jag på mig idag:
Inte  så ''mode'' eller vad man ska säga men det var nått
jag sket i jag tycker att linnet är urgulligt.
och det är sant jag älskar muffins :D

Imorgon är jag ''ledig'' vi hat tvä lektioner en på morgonen och en på slutet av dagen
och det är inga viktiga lektioner så det orkade men inte :P

Men iallafall längtar till helgen. Då blir det tjejkväll med Saga, Amanda och Tuva
 hemma hos mig, kommer bli väldigt mysigt!
men hörs sen puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar