söndag 5 september 2010

Min lördag!

Hej igår var det granny goes street i Falun!
Jag var självklart där och det var väldigt kul när HOFFMAESTRO spela. dom var riktigt bra LIVE!
Jag var där med hel sköna Saga, Amanda och Tuwa, vi hade jätte kul och dansade. När HOFFMAESTRO spelat klart så gick vi till en slänt och satte oss där och drack lite och hade trevligt. Hela kvällen var bra tills vi gick hem till Andreas på en liten ''Förfest''.
Jag gillar Andreas väldigt mkt vi har strulat och myst några gånger, jag har bara ett problem....
Han gillar en liten 96:a som har pojkvän och beter sig väldigt bitchigt ( Fjortis ) jag vet vem hon är och så där och hon är bara dryg enligt mig då han har ju en annan uppfattning om henne då.
Jag gick iväg och sa till han vad jag känner och så, till svar fick jag :
 jag tycker om dig mycket men bara som en vän.
SUCK! Dålig ursäkt. För man håller inte på med en som man bara är vän med, eller har jag fel?
Jag tycker det inte är särskillt snällt men ni kanske tycker annat vad vet jag.
Jag klarade inte att vara kvar så jag åkte hem och gick och la mig.
HAN FÖRSTÖRDE MIN KVÄLL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar