torsdag 16 september 2010

tja ;)

Kl är: 01:41 och jag är riktigt trött och måste nog sova tror jag :)
men tänkte berätta lite av vad som hände i tisdags kväll ;)
Kvällen började med att jag, tuva och sag åkte in till storstaden FALUN, och
vi gick runt ett tag och köpte lite läsk och så :P
Sen så träffade vi Max och Albin, vi prata  lite med dom och sen så tog vi bussen
mot roxnäs, på bussen satt nästan alla killar från B klassen. Dom skulle på klassfest :)

Efter att ha setat på bussen ett tag så gick vi den biten som var kvar till roxnäsudde.
När vi vaf framme på udden så hade det redan kommit ett helt gäng med folk, vi satte
oss på baksidan på en av bänkarna, vi var lite för oss sälva i början.
Men efter ett tag så kom det folk och prata med oss, man kan säga att vi blev lite av
centrum där, vi var dom ända 94:orna där dom andra var bara 95:or.
Efter en stun så var Tuva tvungen att åka hem, vet inte varför men men så var det.
Jag hade iallafall Saga kvar så var inte ensam.
Efter en stund efter Tuva hade åkt hem så kom det fler folk, vi var inte dom ända 94:orna längre,
trevligt trevligt.

Vi gick där ifrån för att det inte var särskild kul där, men som tur så hade Saga jonathans nummer
(En kille från B) och så gick vi och mötte han och några till, vi gick med dom till NORSLUND, där var väldigt många från B och vi hängde på dom till statoil.
Där splittrades nästan alla och det var bara jag, Saga, Nicklas, jonathan och Måns kvar och vi gick till centrum i FALUN, för jag och Saga skulle med bussen som gick 01:41, så vi satte oss vid busshållplatsen.
Och vi satt där i minst 2-3 timmar, men bussen kom aldrig och vi fick panik.
Jag ringde min mamma och sa att den inte gick och att vi sov på stan och hon sa ja, så det problemet var löst, men vi visste fortfarande inte vart vi skulle sova eller ta vägen.

Jag ringde min absolut BÄSTA killkompis och fråga vart han va, och han var i SLÄTTA, det är en bit ifrån där vi var men han sa att han kunde komma och hämta oss och så blev det han och hans flickvän kom till stan och hämta oss, vi gick ändatill  slätta och det är inte kort kan man säga, men det var ju värt det
( Men det var lite skummt att sova hos hans flickvän som jag inte har träffat hehe) men det blev bra iallafall.

Dagen därpå så vakna vi vid 8 kanske av min pappa som ringde och fråga om vi ville ha skjuts och det ville vi såklart, vi började gå till CEMTRUM igen men efter en liten stund så kom vi på att vi inte orka så vi stanna och kollade om det gick någon buss, och det gjorde det.
Så vi tog bussen till CENTRUM och åkte hem med pappa, när vi kom hem så somna vi nästan på engång.
Vi vakna typ vid 4.

Det var vår tisdagskväll det riktigt mysig och kul, TACK Saga och rästen!







Idag har jag bara sovit hela dagen, för vi var lediga idag oxå.
Imorgon blir man NOLLAD  då hehe jag är riktigt nervös kan jag säga
jag har ingen aning om vad dom kommer att göra, men det blir såkert kul!
Vi hörs imorgon puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar