söndag 26 september 2010

Minnen (L)

Hej jag sitter i min säng och tänker tillbaka på hela mitt liv, och det har hänt en hel del där.
både possetivt och negativt, och jag vet inte vad ni tycker men jag gillar ju mer att titts på bilder än att
läsa en riktigt lång TEXT. Så jag gör så här att jag lägger upp bilder för jag vet ju inte vad ni tycker så det blir som jag tycker. (konstig mening men hehe^^)
Ca 1år :)

Hejja hammarby! :D

usch! hehe så man såg ut :O

*HOST*

Skolavslutningen i 7:an

mmh....

FJORTIS! nästan alla har varit där..

Brunett 2010 :)

Rättviks marknad

Skolforot i 9:an

2009 jag och krille

Skolavslitningen i 9:an

Sommarlovet 2010

MMhhh

Blondie!

7:an

Vollybolls tuneringen (klädde ut oss till engelska skol flickor)

:P

Pizzeria! (nu blev jag hungrig)

Dans(L)

...

Fett hår! duscha unge! :P




Gammla och nya minnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar