lördag 6 november 2010

FAIL!

Jag total FAILA bakningen dom  smaka B*JS. (kaffe)
 och det var inte gott alls så får hitta på nått annat, så ALDRIG mer!
Fiffirutor,mockarutor eller kärleksmumms eller vad de nu heter!

Men iallafall så har lag lagt in lite bilder från min mobil som jag har tagigt hehe, så nu kan jag dela med mig lite av dom! :)
Här har vi underbara SAGA, en glad och jätte snäll tjej, och hon går också i min klass.
Jag och saga har lite roliga minnen och fler ska det bli!

Här har vi en till underbar person, lilla AMANDA hehe hon går också i min klass.
Vi har också minnen tillsammans och det ska bli fler här med!

Och så har vi ju PONTUS, en väldigt konstig men snäll persson.
han gör alltid skoldagarna roligare!
(han går också i min klass)




 

Alex, Rebra och Zana


 
DANIEL!!!
Daniel är såkallad min ''storebror'' fast ändå inte, han ställer alltid upp för mig och
finns alltid där.
Jag älskar han som min bror!

 


Där har vi tuva min underbara klutt, jag ärskar henne
hon är den jag litar på mäst av allt!


Rebra min söta kille han är bara helt underbar!

 

Där har ni några som gör mitt liv mycke bättre än innan jag träffat dom!
Puss på er alla!



 

Sjukhuset UscH!

 



Nu ska jag sova så hörs imorgon ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar