onsdag 10 november 2010

Hemma!

Hej nu är jag hemma från stockholm!
Det var inte så kul för vi jodre inget typ (bättre än skolan iallafall) ;)

Nu när jag kom hem och så tänkte jag vad kul och svara på frågor!
Men jo tjena att jag fick göra det ;)
haha inga frågor inte en ända! HUR KOMMER DET SIG? ja det kan man ju undra x)

JAG HAR INGA LÄSARE!
haha kul tänkte jag men så kul är det inte, jag vill ju inte vara ''känd'' som KISSIE hehe
men alla som ha blogg vill ju att nån läser iallafall ;P
 Aja nu är det som det är! men frågestunden är inte slut än ;)

Nytt samtals ämne! :D

Jag sitter i min säng ochh deppar (inte för det jag skrev nyss) , meen jag vet inte varför!
Och det är ju inge pluss att jag inte kan föra över mutik till min mobil heller!!!!
 JAG MÅSTE TYVÄR SÄGA ATT CHOKLAD HJÄLPER INTE!!
 
hehe här sitter man och tjockar sig ;)


Men nu ska jag smyga hem till tuva och kolla på paradise hotell puss på er/du/ingen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar