torsdag 4 november 2010

Hej!

jag är riktigt SUR!
Jag skulle göra ett inägg tigdigare idag, men det tog fan mer än 2 timmar för det där j*vla video klippet attt ladda så jag stängde av datorn och satte mig och sura :P.

Men iallafall så har jag ju opererat mig :S det  var inte så farligt som jag trodde :) (har lite bilder på mobilen som jag lägger in imorgon )

På måndag morgon kl 07:30 så åkte jag och mamma in till falu lassarettet, och blev vi visade till ett rum där jag fick byta om till ett ''sjuk nattlinne'' (som jag behöll för kul bara :P)hehe
sen så sa dom att 08:00 så ska jag in på operation!
så jag böt om och la mig på sängen, och då rullade dom ut mig (hehe då låg jag och skratta) det var lite lustigt för jag var ju frisk.
När dom hade rullat upp mig så böt jaag till en operations säng och där ifrån så stack dom min så jag fick dropp och sen kom de till själva ''sovandet'' dom satte på en sak och sa till mig att jag skulle säga till när jag kände av nått, först så kände jag inget sen så snurrade hela rummet och sen var jag borta.
När jag vakna så låg jag i en annan säng ocxh i ett helt annat rum,  men min mamma satt dä med ett litet gossedjur

så precis när jag vakna så sa mamma : varsegod! vad ska den här heta?
hehe och jag var ju helt borta så det jag fick ur mig var BAJS hehe.
Så här har ni kaninen BAJS!
Söt!

men iallafall så hade jag inte så ont och jag var ganska pigg och så.
jag kunde äta lunch och så,
god lunch!
Eller inte... (inte) men man blev ''mätt'' iallafall, det blev bättre och på tisdagen så blev jag utskriven.
och nu lever jag på dessa små saker.
jobbigt men värt i längden!


det var ju Helloween för några dagar sen så jag är lite sen men hade bilderna redan faktist,
så Happy Helloween


Snyggingen där!

Där har ni ett ''efterlängtat '' inlägg.
video klippet får ni när jag är på bättre humör!
Puuss HÖRS!



P.s
Saknar min älskling! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar