söndag 7 november 2010

Kul dag! + Nya KANINEN säger!

Idag har jag ju bakat muffins och så sålde jag fika åt min bror (på hans innebandy match)
för mamma var inte hemma, hon var på en ÅLANDS KRYSSNING.
Men iallafall så vet ni om mins ''misslyckade'' fiffi/mocka rutor hehe, dom gick åt allihop!
Pinsamt(tur att ingen vet att det var jag som baka!
Men det var ju ingen som klaga så det kan ju inte vart jätte äkligt!?
Jag har tappat BORT MIN KAMERA O.o inte bra!
SÅ ni  får nöjja er med mobil och web kamera:P

Med det vill jag få fram att jag har tagit lite bilder från idag!

Igår när jag bakade dom misslyckade sakerna :)
Där har vi dom!
Dom ser oskylldiga ut men när ni äter dom oj oj oj vad ni ångrar er ;)
Idag när jag bakade.
Fick hjälp av dom underbara tvilling sykonen jag har! 
Ny vaken och snygg!

Muffinsarna vart riktigt GODA!

Jag vet inte hur många gånger jag och tuva var och pilla på allt.
(då mena jag att vi flyttade så det såg bra ut)



Ja du kul sista dag på lovet!
för henne, jag är ju sjukskriven en vecka till antagligen.
As najs!!!!!


Fick TOBLERONA av mamma när hon kom hem!
Mumms (när jag kan äta det)


()()
(" )
(O)
||
''''''''''''''''''''
KANINEN säger:
Skriv en kort menin som är helt random.
(tex, Små kryddiga korvar)

Och vinn äran att va med på min blogg!

Vi HÖRS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar