torsdag 25 november 2010

hejsan hoppsan!

Idag har jag vart i skolan och hållit tal om svordommar hehe kul!
sen hade jag kvartsamtal o.O lagom kul!
bina (nu varande) betyg:
Engelska: G+
Svenska: G
Matte: IG (varning)
Mediakunskap: VG!
Mediakomunikation: VG!
MPR: G
Idrott: G-
Bild: VG!

Kul att man har IG varning i matte!
CP LÄRAREN ÄR DUM I HUVUDET! hatar henne!!!!!!!
men jag är faktisk hel kass på matte så jag fattar varför jag har det oxå x)



Imorgon är det bara en dag kvar till CLUB NORDIC!! det kommer bli riktigt jävla awzum kul!! :D
längtar som f*n! :DD:D:D

Nu sitter jag bara här och gör inte så mtk, jag sökte på martina på google (BILDER) då kom den här upp:
Visst är det likt mig?
Eller så var det inte det!! -.- Om man bara hade en sån där kropp!!! :(
de skulle vara najsigt!!!!!! :D

Men nu ska man vara näjd me den man är och så är det!!!!
Vi hörs puss på er!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar