tisdag 9 november 2010

Godmorgon!

Hej!
Jag vakna för ungefär en timme sen och då gick jag ner och åt frukost!
Interasant eller hur? ;)

Men iallafall så är jag lite sur över att jag inte hittar laddaren till kameran !!!
Jag ska städa och leta sen, hehe.


Nu är jag klar med mina TOMTAR!
Dom vart faktist söta ju;)


Det var 12 i varje paket!
Jag kan upprepa att jag köpt dom på panduro

129:- (nu har jag dubbel kollat)

139:- ;)
Det blir bra BILLIGA julklappar ;P

För er nya LÄSARE (om jag har några hehe)
Jag var ju blond förut, så vad tyckeni blond eller brunett?
HJÄLP! :D



!!!


Idag åker jag till stockholm men mamma och dom två minsta syskonen.
Vi ska hälsa på min gammelfarmor som sitter i rullstol utan ben, hemskt!
Hon gråter jämt när vi kommer så det kan bli lite jobbigt men det måste göras
jag har ju växt upp med att leka med henne så jag tycker det behövs!
Sen ska vi ut och äta middag men min morfa för han har fyllt år! (kanske blir bio också)

Nu sitter jag i min säng och tänker på vad jag ska ha på mig, och vad jag ska ha med mig.
Och  JA det är så här jag ser ut när jag nyss vaknat och gör ett inlägg!

Inge jag har inte sminkat mig (så har man 10kg fondation och puder i hela ansiktet) här inte!
jag har inte så många finnar så jag har inte alltid fondation vettni ( CAREFACE!)
hehe nej nu ska jag inte skriva mer ''ointeresant''

hehe kul jag har (NOT)




Men nu ska vi åka vi hörs när jag är hemma igen;)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar