tisdag 1 februari 2011

Hej!

Jag sitter hemma och är sjuk... De suger! men thats life!
Nu sitter jag och kollar på en ny film som jag hitta i vardagsrummet. Jag tror inte den är ''ny'' men jag hade inte sett den iallafall :)
Filmen heter :
DANNY THE DOG 
Nu kunde jag inte lägga in bilder på den men så är de just nu :/
Men filmen var riktigt bra!
Den handlar om DANNY som spelas av Jet Li och redan då så fattar ni att de är kampsport med i filmen (om ni vet vem han är så). Men Danny bor i en bur,
 (kan man säga) hos sin ''farbror'', och han slåss för han.
Danny vet inte så mkt om världen, bara den han har växt upp i (buren) han har tränats till att när hans farbror tar av han halsbandet så slår han.
Fast bara dom han blir tillsagd till att slå.
Men Danny älskar pianon.(låter lite skummt men när man ser den fattar man allt)

Men han och hans farbror hamnar i en ''bilolycka'' och bara Danny överlevde (tror han)
Men då åker han till en blind kille som han träffat tidigare i filmen, som jobbar med pianon. Danny får veta mer om världen och blir en i familjen. Sen möter han hans farbror igen och han vill ha tillbaka Danny. Men Danny vill såklart inte men hans farbror hotar med att söka upp hans nya ''familj'' och döda dom så Danny följer med men han vill inte slåss mer så då blir de liv kan jag lova.

Jag är inte så bra på att skriva sånnt här (än) hehe men se den! den är bra och han är rktigt hård i den här filmen!
GILLA JET LI! :D


Så här kul har jag haha nu ska jag titta på en till film med Jet Li :P
hoppas den oxå är bra men de är nästan alla filmer enligt mig så!
Vi hörs senare idag hoppas jag på!

De går tyvär inte att lägga in några bilder alls av någon anledning men jag ska försöka fixa det :S BAJS DATA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar