lördag 12 februari 2011

JAJA!

Hej det blev liter ändringar på
JAg fick ett sms av anelica kl tolv typ och hon ville att jag skulle med på FEST!
så dom kom och hämta min och drog vi iväg! men det var en tråkig ''fest'' om man kan kalla de fest -.-' men men vi hade kul i bilen iallafall! och jag fick komma ut precis som jag ville! :) jag kom vell hem vid typ 4 och då gick jag och kolla på film med lillebror och hans kompis david! :P men jag somna... sen vakna jag och gick och la mig i min säng. sen på morgonen blev jag väckt av att min yngsta bror skrikar :
MARTINA DU HAR TELEFON!!
och jag svara och de va en jävla kille som ville fråga mig en massa frågor om jag lyssnar på radio på internett och villka kanaler osv.... aja men typ en timme efter de så ringer niklas och ville prata. och han berätta lite om en kille jag GILLAR VÄLDIGT MYCKET! och vi har hållt på et tag sen av någon andledning snackade vi inte på
EN VECKA inte så länge?! men men han har tydligen tappat kännslorna för mig.....
SÅ  JAG ÄR INTE PÅ VÄRLDENS BÄSTA HUMÖR OM JAG SÄGER SOM SÅ!
 jag är bara så trött på sånna killar! jag förstår inte hur man kan tappa känslorna på bara EN VECKA!!!!!! men det betyder ju att dom inte kan ha vart så starka eller falska....
MEN SKIT SAMMA :D

Det finns fler fiskar i sjön!
(citerat av min farmor)

Man ska inte vara deppig för mycket! slöseri på skratt ;)
Men nu ska jag gå på toa vi hörs!!! :D
Jag är helt STÖRD men de är de som gör mig!
HAHA......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar