onsdag 9 februari 2011

TJA! :)

Nu har jag kommit hem, jag sitter och ska precis äta upp mina tre sista muffins! MUMMS! :D :D
Appropå ingenting jag har fårr en mega finne i pannnan! o.O
 (enligt mig men om man frågar tuva så är den liten haha ^^) hehe den gör as ont  och är ivägen-.-  men men de får man stå ut med :)
Senare ska jag åka och dansa, känns bra och längtar!  :)

DANSEN!
Dansen har ganska stor betydelse för mig, jag har dansat DISCO sedan jag gick i 5:an ungefär. Och då var jag med på mitt första KM (kubbmästerskap de är för alla så man måste inte tävla eller så), och jag van faktist och då bestämmde jag att jag ville tävla.
Ibörjag tyckte jag de var pinsamt att tävla och gå på träning för jag var ju själv och kännde ingen men de gick fort sen så lärde jag känna många!
Nu är dansen med självklar för mig och de är då jag kan släppa alla problem och bara fokusera på dansen och inget annat, och tävlingarna är svårare men man älskar bara att komma ut och få dansa även fast man åker ut på en gång... ^^
LOVE TO DANCE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar