torsdag 3 februari 2011

Trött på allt!

Hej nu kommer de andra inlägget som jag sa att jag skulle göra!
Jag behöver skriva av mig lite även fast de  är så interessant..!

Jag tyckte/tycker väldigt mycket om en riktigt fin vi träffades flera gånger och han gillade mig och jag han. Man kan säga att vi höll på att bli kära... Men så kommer de en dag när jag var på fest och han var där jag såg han och min mage pirra till och jag blev alldeles varm i kroppen, jag vågade inte gå fra till han för han satt bland en masa tjejer jag inte känner så jag gick till köket och hälsa på mågra kompisar. Jag stod och tittade  lite försiktigt om han tittade hitåt.......... Men de gjorde han inte han satt kvar där.
Efter någon timme gick han till sofforna där jag satt, han satte sig i det andra soffan.   Och hälsade fortfarande inte på mig... Jag tänkte: han vågar nog inte heller komma och hälsa på mig precis son jag inte vågar hälsa på han.. MEN!
En av mina och hans kompisar gick och fråga varför han inte hälsade på mig och han svarade: Jag har inte sett att hon är här :O..
JAG MENAR VAD SKA JAG TRO HAN HAR BÅDE SETAT I EN SOFFA MITTEMOT OCH VARIT I EN 1:A I FLERA TIMMAR MEN MIG OCH DE VAR INTE MYCKET FOLK!
SAmmtidigt jag vill tro han så vet jag inte om jag kan. sen skrev jag att jag var t lite ledssen för att han inte hälsade på mig och då blev han sur tror jag men jag vet inte... Han skriver inte till mig iallafall så jag vet inte...

Tycker allt sånnt här är jobbigt allt med kärleken..
HOPPAS BARA ATT JAG NÅGON GÅNG FÅR UPPLEVA RIKTIG KÄRLEK
Man jag tror att de kommer med tiden.

Så de är bara att klistra på leendet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar