lördag 5 februari 2011

Hej!

Ny har vi haft taco kväll och jag mår bättre!
Jag har mått illa hela dagen nästan (bakfull!) Brukar inte bli det men nu blev jag de av någon anledning.... De sög! Så jag har bara legat på soffan som en slöhög!
Igår kväll var jag på fest med emelie hos denise, vi drack och de var mkt folk där och vi hade kul!  Sen försvann dom och jag hade ingen aning om vart dom tog vägen o.O jag satte mig på en bänk och viste inte vad jag skulle ta vägen så jag satt där tills jag nycktrade till och då ringde jag min mamma och hon fick hämta mig. men jag hade kul där ett tag! men som sagt vart jag alldeless för för för för FULL och gjorde nog bort mig en hel del så jag bör nog dra ner på drickandet! men någång gång lär man ju göra bort sig lite så de var vell ingen big deal! Nu ska jag nog sova så jag orkar upp imorgon  för att orka träna dessutom :D Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar