måndag 7 februari 2011

Tänk Om....?


Tänk om jag hatade choklad?
Hur mycket smalare skulle jag vara då?
Och hur många finnar skulle jag ha?

Tänk om jag hade ätit en massa hamburgare varje dag?
Hur tjock hade jag varit då?
Eller hade jag dött?

Tänk om jag hade prövat på konstsim?
Då hade jag kanske vart VÄRLDS mästare?
Eller hade jag vart sämst?

Tänk om jag skulle klippa kort hår?

Skulle de se ut så här?
Skulle jag passa i det?

Hehe meningen med det här ät att:
TÄNK OM
är ett ord som man ofta tänker på (iallafall jag :P) fast kanske inte precis de ni just  läste, om ni gjorde he hehe :P annars så gör de! ;) Jag brukar mest tänka tex,

Tänk om jorden går under?

Tänk om jag dör av att de kommer en mördare in i huset?

Tänk om huset börjar brinna?

De är vell mest sånnt jag har i huvudet om man ska tänka på ordet TÄNK OM!
Men det kommer ju självklart possetiva tankar också!
Men nu vill jag veta det första som kommer upp i ert huvud när ni läser ordet:
TÄNK OM

(själv kommer TÄNK OM jag hade en egen luftbalong :D)


SVARA NU :D!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar