tisdag 12 oktober 2010

Dagens film tipps! :D

Här har vi en ny grej på min blogg: Dagens film tipps!
Eftersom jag inte har nått liv så tittar jag på film ofta.
(hehe nej då men jag gillar bara att titta på film och vi har en massa så kan lika gärna ge er tipps.)

Och dagens tipps är:
Zombieland:
jag sitter och tittar på den just nu, och jag kan säga att jag älskar den filmen!
den är riktigt rolig och gullig.
Det är inte ofta man gör en komedi om Zombies och det var kul att dom gjort det!
Filmen handlar om en ''NÖRD'' kille som har överlevt Zombies ett tag helt ensam, men han träffar en kille
som man kan säga att han är en ''hårding'' om ni fattar vad jag menar ;)
men ialla fall så åker dom en bit tillsammans och sen träffar dom på två stycken tjejer, och sen vill jag inte säga mer för att om ni ser den så har jag förstört den för er;)
Men jag lovar den är värd att se!

Killen som det handlar mest om har regler för hur man överlevar ZOMBIELAND, och har har ni 4 av dom ;)
Regel nr1: Flisåset/ konditionen
Regel nr2: Dubbel atack
Regel nr3: Undvik toaletter
Regel nr4: Använd säkerhetsbälte

Hoppas ni kommer se den, för tummen upp för den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar