onsdag 27 oktober 2010

hemma och ligger i sängen.

Hej!
Nu har jag äntligen kommit hem, Idag fick vi idrotts provet om muskler och sånnt, Ingen i klassen och då menar jag INGEN klarade det!

Sen fick vi tillbaka ett annat prov och man fick ju VG såklart ;P, hehe det trodde jag inte faktist!
Efter skolan så åkte jag och tuva till kupolen och letade efter nått jag kunde använda till tävlings dräkt, men men nu va det så att jag inte hitta nått bra så jag köpte vanliga lacktights TUMMEN UPP FÖR DET!

När vi kom tillbaka till falun så tog vi bussen till slätta och träffade min ÄLSKLING, och jag, tuva och zana gick hem till han. Det blev riktigt mys!

Kl 21:47 tog jag och Tuva bussen hem till sundborn och nu ligger jag i sängen och kollar på film.



Imorgon så blir det att åka till sjukhuset och skriva in mig för operation, är väldigt nervös men det kommer nog att gå så bra så.

Nu ska jag sova så jag orkar morgon dagen puss och kram gummie banan :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar