torsdag 28 oktober 2010

Hejsan hoppsan :)

Nu har jag kommit hem efter en lång dag.
Idag var jag bara på två lektioner för att jag skulle skriva in mig inför operation, och jag är faktist inte nervös länge (konstigt nog) jag fick en riktigt skön läkare, han var riktigt cool!

Efter in skrivningen så åt jag på macdonalds, F*n vad gott det va! (inte bra)

Man vill ju inte bli...... :P






Efter macdonalds så åkte jag ner till stan och shoppa lite :P

149:- (gina tricot)


99:- (gina tricot)


99:- (H&M)

Nice!



Sen träffade jag min söta kille!

Som jag älskar!!!

PUSS PÅ DIG!

Så jag var lite med han en stund sen tog jag bussen hem helt enkelt, och nu sitter jag här som ett fån och tittar på en NY film i min fila STARCRAFT tröjja :P



Hörs snare så berättar jag om filmen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar