tisdag 26 oktober 2010

Hemma!

Hej nu är jag hemma efter en hel dag i skolan och en  hel kväll på stan.
Diräkt efter skolan så åkte jag oc h tuva ner till stan och så åt vi kebabbpizza (den satt fint i magen!)
när vi hade ätit upp så träffade vi min älskling! och hans kompis Zana.
Dom skulle på nått ''krimminellt möte'' som vi följde med på och det sög!
När mötet tog slut så följde vi med på Zanas träning ( vet inte vad det heter men dom gjorde volter och sånnt)

Sen vart det bussen hem, och på den satt larsson det avr trevligt jag satt och sjöng hela vägen hem :D
Kul kul, Nu sitter jag och längtar till på lördag, då är det tävling på dagen och sen på kvällen blire mys med älsk! :D

imorgon har jag prov i nått men jag vet inte vad, TUMMEN UPP för mig.

Men nu ska jag brodera lite och titta på nån film men hörs imorgon ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar