onsdag 20 oktober 2010

hemma!

Hej nu har jag varit hemma in några timmar och har inte gjort nått alls ;P
Idag ska jag vara barnvakt åt mina söta små syskon, så det blir inte att göra något annat.
Det kommer säkert upp lite bilder efter kvällen, men jag har en fråga
VAD TYCKER NI OM MIN NYA HÅRFÄRG?


Dagen filmtipps:
Idag blire en serie som jag kommer tippsa om!



TRUIEBLOOD
Det är en riktigt bra serie, det bästa med det den är att den är skumm så man fattar inte riktirg allt på en gång.
och jag älskar vampyrer hehe :P, och ALERANDER skarskård är riktigt jävla snygg i serien!
 jag har sett första och andra sesongen och jag längtar till tredje kommer ut!

Man fasnar och man  MÅSTE se den!
Så gör det!
hehe men det är svårt att säga nån handlig om serien, för det händer nya saker hela tiden.
men nu ska jag leka med syskonen hörs sen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar