fredag 8 oktober 2010

hej!

Jag är hemma idag igen känner mig lite krasslig, men det är sånnt som händer :)
Jag sitter och kollar på svampbob fyrkant, kul.. :P
Men jag kände att jag behövde skriva av mig lite ;P








Kärlek
När jag hör ordet kärlek så tänker jag på dig.
När jag säger ordet saknad så tänker jag på dig.
När jag tänker på dig så känner jag kärlek i magen.





Ögonen visar känslor
Ögonen är din själ
Ögonen avslöjar dina känslor


Näsan andas in dofter som får mig att minnas
Näsan känner igen din doft
Näsan är bra som får mig att minnas dig 


Munnen kan kyssa dig
Munnen ler när jag är glad och får mig att visa att jag uppskattar dig
Munnen kan kussa dig så du vet att jag inte bara vill vara din vän


Kroppen är underbar
Kroppen visar alla känslor
Kroppen mysigt underbar!

Tillsammans blir det en person
Tillsammans så är det perfekt
Tillsammans blir personen vi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar