söndag 3 oktober 2010

Hej!

Nu var det ett tag sen jag var aktiv på bloggen men det har hänt en hel del så har inte kunnat gjort det.

Först berättar jag om OERATIONEN som jag skulle göra, det visade sig att mina halsmandlar är inflamerade och då fick man tydligen inte operera sig, så det blev inget av det.

Sen så kom jag ju hem efter att ha vart där och då åkte jag med tuva till RÄTTVIKS MARKNAD, och vi sov hos farmor.

FREDAG:
på fredagen så kom vi dig och först lämnade vi våra väskor i farmors bil och sen gick vi och åt pizza och kollade runt en stund, det var inte så mkt roligt folk så vi åkte hem faktist.

LÖRDAGEN:
på lördag så skulle farmor spela golf och tuva skulle hem så vi åkte ner till marknaden igen och vi hade inte så kul i början, men sen kom JESPER och JIMMY.
Då blev det lite roligare, dom skulle äta så vi fäljde med dom till en pizzeria och där så blev jag ''upp raggad''
av en pizza gubbe, han var kanske 27år eller nått. HEHE xD
Så här gick det till:'
Han: hej!
Jag: tja!
Han: snygga tjejer (jag var med tuva)
Vi: tack :P
Han: vad heter ni?
Vi: tuva och martina
Han: Finast i rättvik!
Vi: hihi^^
Han: martina? kan jag få ditt nummer?
Jag: nej x)
Han: okej är jag för gammal?
Jag: nej jag har ''pojkvän'' (jag ljög lite heh^^)
Han: okej synd...
Vi: hahahahahahahahahahahahaahah xD
 
Det var lite kul faktist.

Sen så gick vi runt lite och så träffa vi lite folk och sen åkte dom hem och jag hem till farmor:P

SÖNDAG:
På söndag åkte jag in till marknaden med farmor och shoppade lite:
Tänkte jag skulle lägga in bilderna men så hittar jag inte kameran -.- ska leta så får ni det sen.
Men vi hörs sen eller imorgon Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar