lördag 9 oktober 2010

Godmorgon!

Hejsan hoppsan ;)
jag är på ett toppen humör vet inte varför men nu är det så!
Igårkvåll belv det sundborns fritidsgård, kul.
när den stängde så var jag ute med Nicklas, maths och jacob!
Det blev att härja lite x) hehe åka kundvagn efter moped klättra på tak hehe inte så kul men bättre än att sitta hemme;P!

Ikväll så ska jag nog ut med tuva och härja på stan!
kommer bli as kul, (om nån av er är i falun ikväll så hälsa).

ahh juste jesper sov hos mig inatt mysigt.
sen är det vell inte så mkt mer att skriva idag.

Fast jag kom på att jag kan skriva vad jag ska göra under dagen:P (flummigt inlägg)
Jag sitteroch funderar på om jag ska/orkar ta lite kort, men det lutar mot att slöa på soffan eller tv-spel.
Jag har blivit beroende av tv-spel, det är så jävla kul! hehe ^^

men nu tog det slut på nått kul och skriva så här har ni nåra  bilder ;)!'







Galet! :) hörs sen eller imorgon PUSS!




P.s kommentera gärna så jag vet att ni lever ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar